środa, 20 lutego 2013

Stosik samochodowy, czyli książki które zabieram do auta

  Dla województwa śląskiego ferie pomału się kończą. Moje jednak przedłużą się o blisko dwa tygodnie, gdyż w poniedziałek wyjeżdżam na wakacje, gdzie wraz całą rodziną będę aktywnie wypoczywać zwiedzając miasta i najważniejsze zabytki Europy.
    Dlatego, że dużo będziemy podróżować autem postanowiłam zaopatrzeć się w kilka ciekawych pozycji książkowych i muzycznych, które nie pozwolą nudzić mi się w samochodzie.
  
   STOSIK #3

1. "Kwiaty na poddaszu" Virginia C. Andrews; Wczoraj będąc w księgarni Matras zdecydowałam się na tę książkę, gdyż wiele dobrego słyszałam od blogosfery na temat jej i całej sagi. Jestem ciekawa czy odwiedzę jeszcze księgarnie Matras w poszukiwaniu kolejnych książek bestsellerowej amerykańskiej autorki ;D
2. "Metro 2033" Dmitry Glukovsky; Każdy bloger spotkał się już chyba z bestsellerowym "Metrem 2033". Nawet jeśli nie czytał, na pewno zna z wielu recenzji, które gęsto i namiętnie pojawiały się na blogach, których autorzy umiłowali sobie fantastykę. Ja do takowych fanów fantastyki nie należę, mimo to zamierzam dać tej książce szanse i sama przekonać się o jej świetności.
3. Nie jesteś sam. Michael oczami brata; Moim zdaniem pozycja obowiązkowa dla fanów Króla Popu. Na mojej półce ta biografia Michaela stoi już od Świąt, jednak przez natarczywy brak czasu nadal nie została ona przeczytana. Mam zamiar to nadrobić ;)

   Jak pisałam wyżej nie będę chodzić jeszcze do szkoły przez dodatkowe dwa tygodnie, nie oznacza to jednak, że zaniedbam bloga. Recenzje "Obserwatora" oraz "Nostalgii Anioła" są w przygotowaniu, więc na pewno któraś z nich pojawi się na blogu jeszcze przed końcem tygodnia.

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyjazdu! Wspaniała sprawa. Ja akurat nie lubię czytać podczas jazdy samochodem, ale wybrałaś sobie interesujące książki.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wypoczynku. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty... czekają od sierpnia, po ostatnio przeczytanej recenzji szybo się za nią nie wezne :)
    2 mnie nie interesuje, a 3 nie znam :)

    miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Kwiaty na poddaszu" i bardzo mi się podobała ta książka. "Metro" mam w planach :) Czekam na jakąś relację z wyjazdu po powrocie, dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego wypoczynku:) czekam na relację z podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at this web page is really good.


    Here is my blog post - lofsky

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for your marvelous posting! I really enjoyed reading it,
    you will be a great author. I will remember to bookmark your blog and will eventually come back from now on.

    I want to encourage one to continue your great writing, have a nice morning!


    My page; lorderon

    OdpowiedzUsuń
  8. "Kwiaty na poddaszu" jak i "Metro 2033" planuję przeczytać już od dłuższego czasu, a cały czas jakieś inne wydatki. Zazdroszczę!
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy wartościowy komentarz. Takie sprawiają, że mam większy zapał do blogowania!