poniedziałek, 3 grudnia 2012

Podsumowanie miesiąca - listopad 2012

   Czas płynie tak nieubłaganie. Założyłam bloga, kiedy jeszcze wspominałam ciepły letni powiew wiatru, a dzisiaj już nie mogę doczekać się świąt. Co zmieniło się przez ten ostatni miesiąc?
   Zyskałam wielu nowych obserwatorów oraz komentatorów za co bardzo bardzo dziękuję. Bez Was ten blog by nie istniał i mówię to szczerze. Każdy obserwator daje mi świadomość, że piszę to dla kogoś, a każdy komentarz podnosi mnie na duchu i wywołuje ogromny uśmiech na twarzy. Dziękuję.
   Pozakładałam konta na wielu serwisach literackich, Lubimy Czytać, Park Literacki itp. Linki do moich profilów będziecie mogli zobaczyć w zakładce "Kontakt" jeszcze przed świętami.
   No dobrze, koniec podsumowania. Zapraszam na...

BILANS MIESIĄCA LISTOPAD 2012 :)
Ilość przeczytanych książek: 7
Ilość zrecenzowanych książek: 7
Najlepsza książka: Legenda Michael Jackson, Jason King oraz Spalona żywcem, Squad
Najsłabsza książka: Gorączka, Amy Meredith
Ilość przeczytanych stron: 1606
Co daje dziennie: 53
Licznik odwiedzin: 2736 (w tamtym mies. 680)
Liczba obserwatorów: 49 (w tamtym mies. 8)
Ilość komentarzy: 333 (w tamtym mies. 26)

  Poszło całkiem sprawnie. Mam nadzieję, że czytanie i recenzowanie książek, które w tamtym miesiącu wpadły mi w ręce i które cierpliwie czekają na swoją kolej pójdzie mi równie szybko, ale o tym może jutro w listopadowym stosiku.
  Do zobaczenia ;)

16 komentarzy:

  1. też przeczytałam siedem książek w listopadzie. niedługo będzie trochę wolnego i więcej czasu na czytanie; nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie umiem się doczekać. Czytanie w świątecznej atmosferze... Bezcenne ;D

      Usuń
  2. Olbrzymie postępy od zeszłego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym tyle nie przeczytala przez cale zycie :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne statystyki :) Powodzenia w dalszym rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i tobie również życzę jak najlepiej :)

      Usuń

Dziękuję za każdy wartościowy komentarz. Takie sprawiają, że mam większy zapał do blogowania!