czwartek, 1 listopada 2012

Podsumowanie miesiąca - październik 2012


   Pierwsze dwa tygodnie recenzowania i pierwsze podsumowanie. Cieszę się, że już zdobyłam paru stałych bywalców. Chciałam podziękować za słowa wsparcia i uznania.
   Moje umiejętności w pisaniu również skoczyły o poziom w górę. Głównie dzięki radom doświadczonych bloggerek, z którymi miałam przyjemność się zaznajomić. Wzięłam również udział w paru konkursach i rozdaniach, stąd te bannery po boku.
   Nowy jest też wygląd bloga, który zawdzięczam autorce bloga Mała Fotografka. Jeszcze raz chciałam serdecznie podziękować.
   Podsumowując, jestem zadowolona z tego miesiąca. Choć mogłoby być lepiej :) Postarajcie się, w końcu nadchodzi kolejny miesiąc i kolejne wyzwania!
   Ale póki co, wróćmy do października:

BILANS MIESIĄCA - PAŹDZIERNIK 2012

Ilość przeczytanych książek: 5
Ilość zrecenzowanych książek: 5
Najlepsza ksiażka: Tatuś, Owen Whittaker
Najsłabsza książka: Jedna dla pięciu, Peggy Moreland
Ilość przeczytanych stron: 868
Co daje dziennie: 42
Licznik odwiedzin: 680
Liczba obserwatorów: 8
Łączna ilość komentarzy: 27

   Nastał listopad, a jeszcze tak niedawno zaczął się rok szkolny, a teraz zanim się obejrzeć pojawią się pierwsze stoiska z ozdobami świątecznymi.
   I co ja będę robić w te długie zimowe wieczory? Czytać zapewne, przykryta kocem wraz z kubkiem gorącego kakao w ręku. Już mam upatrzone parę interesujących lektur, ale nie wyprzedzajmy faktów.    Jeszcze mamy jesień, choć za oknem śnieg. Teraz należy skupić się na listopadzie.
   To co planuje na listopad? Już jutro podzielę się z Wami moimi nowymi zdobyczami w formie popularnego 'stosika'.
   Na koniec chciałam tylko jeszcze raz podziękować za ciepłe przyjęcie w sferze bloggerów i pozdrowić tych, którzy mi pomogli. Dziękuję Wam i wszystkim czytelnikom :)


12 komentarzy:

  1. Muszę przeczytać książkę "Tatuś" skoro zrobiła na Tobie tak dobre wrażenie:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że moja praca zaowocowała nowym czytelnikiem. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci więcej wejść, komentarzy i więcej spędzonych miesięcy, lat na tym blogu < wygranych w konkursach też >
    Żeby twój blog był oczywiście bardzo znany ;**
    Myślę że Ci to sprawia przyjemność widzieć nowego komentarza, więcej wejść
    Pozdrawiam ;**
    Zapraszam na bloga:
    http://inaczejprzezswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, jeśli tak to mogę nazwać i oczywiście bardzo mi miło, jak widzę więcej komentarzy i wejść :)

      Usuń
  4. Opowiadam na Twoje pytanie:
    Z tymi stosikami to u mnie jest tak, że dodaję je kiedy uzbiera mi się jakaś odpowiednia liczba książek. Stosik październikowy powinnam była przeczytać w październiku, ale że w ogóle nie mogę znaleźć czasu to będę czytała w listopadzie (chyba że uda mi się nadrobić zaległości w długi weekend). Tak więc tak to jest w moim przypadku. Muszę się postarać i wstawiać stosiki wtedy kiedy przeczytam książki.:)
    Gdybyś miała jeszcze jakieś wątpliwości chętnie odpowiem na Twoje pytania. Wiem jak trudno jest na początku, też przez to przechodziłam. Pisz śmiało na maila: ania.masajada@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, rozumiem. Dziękuję za odpowiedź. Na pewno się odezwę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Znalazłam się na Twoim blogu pierwszy raz i bardzo mi się spodobał. Trafiłam tu przypadkowo, ale nie żałuję. Widać, że wkładasz w swój blog wiele pracy. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie staram się jak mogę :) Mogę wiedzieć kim jesteś?

      Usuń
    2. a Weroniczka :D

      Usuń
    3. Ooo, to tym bardziej mi miło :) Fajnie, że do mnie zaglądasz :3

      Usuń

Dziękuję za każdy wartościowy komentarz. Takie sprawiają, że mam większy zapał do blogowania!